מכרז מס' 02/2020

להורדת הקובץ לחצו כאן

מתנ"ס תל שבע
מכרז חוזר- מכרז פומבי מס' 02/2020
לאספקת והתקנת עמדות סימולטורים לחדר משחקים ביחידה לקידום הנוער בתל שבע

נוסח פנייה למציעים

1. מתנ"ס תל שבע (להלן: "המתנ"ס") מזמין בזאת מציעים להגיש הצעותיהם לאספקת והתקנת עמדות סימולטורים לחדר משחקים ביחידה לקידום הנוער בתל שבע מצ"ב מסמכי המכרז.
2. הצעות למכרז ניתן להגיש אך ורק על גבי טפסי המכרז.
3. על ההצעות להימצא בתיבת המכרזים של המתנ"ס, עד ולא יאוחר מיום 25.5.2021 בשעה 12:00 בצהריים. הצעה שלא תימצא בתיבה לאחר ריקונה, לא תשתתף במכרז. אין לשלוח הצעות בדואר.
4. פתיחת הצעות המכרז תתקיים כחצי שעה לאחר המועד האחרון להגשת ההצעות, אלא אם יודיע המתנ"ס לכל המציעים על מועד אחר שבו תתקיים פתיחת ההצעות.
5. המתנ"ס אינו מתחייב לקבל את ההצעה הזולה ביותר או כל הצעה שהיא.





בברכה,

יעקב ביתן,
מנהל מתנ"ס תל שבע


מתנ"ס תל שבע
מכרז מס' 02/2020
לאספקת והתקנת עמדות סימולטורים לחדר משחקים ביחידה לקידום הנוער בתל שבע

תנאי המכרז

1. הגדרות
א. "המתנ"ס" –מתנ"ס תל שבע.
ב. "המפרט הטכני" – פירוט הדרישות מהמציע המשתתף במכרז.
ג. "מציע"/"משתתף" – משתתף שהגיש הצעה במסגרת המכרז.
ד. "זוכה" – מציע שהצעתו נבדקה ונמצאה המיטבית ביותר ואשר הוכרז כזוכה ע"י המתנ"ס.
ה. "מסמכי המכרז" – כל המסמכים וההוראות נשוא מכרז זה לרבות נספחיו, תשובות לשאלות משתתפים שניתנו בכתב והוראות שניתנו בכתב הקשורים למכרז זה.

2. תיאור כללי של ההתקשרות
2.1. המכרז הינו מכרז לאספקת והתקנת עמדות סימולטורים לחדר משחקים ביחידה לקידום הנוער בתל שבע (להלן: "העבודות"), בהתאם לדרישות המפורטות במסמכי המכרז ולכמויות המפורטות בטופס הצעת המחיר. על הזוכה במכרז לספק ולהתקין את כל הפריטים המצוינים בכתב הכמויות.
2.2. העבודות תושלמנה בתוך 120 ימים קלנדריים, לכל המאוחר, מיום החתימה על ההסכם בין המתנ"ס לזוכה במכרז. ארכה למועד זה תינתן בהתאם להוראות הסכם ההתקשרות בעניין זה.
2.3. במסגרת המכרז על המציעים להציע הנחה ביחס לאומדן הכולל של ביצוע העבודות. ככל שתתגלה סתירה בין סכום ההצעה לבין אחוז ההנחה, אחוז ההנחה יגבר.

3. תנאי סף
3.1. רשאים להשתתף במכרז ולהגיש הצעות רק מציעים העונים על כל הדרישות והתנאים המצטברים שלהלן :
3.1.1. עוסק מורשה לצורך מע"מ, מנהל ספרי חשבונות כחוק ובעל אישורים על ניכוי מס במקור מטעם פקיד השומה.
3.1.2. בעל כל האישורים הנדרשים לפי חוק עסקאות גופים ציבוריים (אכיפת ניהול חשבונות ותשלום חובות מס), התשל"ו – 1976.
3.1.3. בעלי ניסיון מוכח בהתקנת עמדות סימולטורים ומחשוב , אשר התקינו במהלך 3 השנים האחרונות (2020-2018) במצטבר , לכל הפחות, 3 עמדות סימולטורים וביצעו עבודות של אספקה והתקנת עמדות סימולטורים בהיקף כספי כולל של 300,000 ₪ ומעלה, בשלוש השנים הללו.
3.1.4. מי שעומד בתנאי חוק עסקאות גופים ציבוריים, תשל"ו - 1976, וחתם כדין על תצהיר בנוסח המצורף כנספח 1.3 למסמכי המכרז.
3.1.5. מבוטל
3.1.6. מי שביכולתו לספק ולהתקין את כל הפריטים הנדרשים בהתאם למפרט הטכני ולכתב הכמויות (נספח ב' למסמכי המכרז).
3.1.7. מי שצירף ערבות בנקאית להשתתפות במכרז ע"ס 20,000 ₪ בנוסח נספח 1.4, הכל בהתאם להוראות סעיף 5 להלן.
3.2. למען הסר ספק, מובהר בזאת כי על כל הצעה להיות מוגשת על ידי מציע אחד בלבד ואין אפשרות להגשתה ע"י מס' מציעים במשותף.
3.3. כן מובהר בזאת במפורש כי בכל מקרה בו האישורים/ התעודות המפורטים דלעיל הינם בעלי תוקף מוגבל, נדרש כי אלו יהיו תקפים במועד הגשת ההצעה וכן יהיו תקפים ו/או יחודשו במשך כל תקופת החוזה.

4. צרופות:
כל מציע יצרף להצעתו את המסמכים שלהלן :
4.1. סט מלא של כל מסמכי המכרז, לרבות הודעות שנשלחו למשתתפים במכרז בכתב, ככל שנשלחו, כולם חתומים על ידי המציע.
4.2. תיאור כללי ומידע ארגוני של המציע ומילוי פרטים בהתאם למפורט בנספח 1.1 להזמנה זו.
4.3. בוטל
4.4. בוטל
4.5. הצהרה חתומה על ידי המציע בנוגע לניסיון קודם התואם את תנאי הסף שבסעיף 3.1.3 הכוללת פירוט של העבודות הנכללות בניסיון הנדרש, פירוט המסמכים המצורפים לשם הוכחת הפרטים האמורים בהצהרה הנ"ל וכן אישור רואה החשבון של המציע בדבר היקף המחזור הכספי של העבודות הקודמות אשר ביצע המציע בהתאם לסעיף 3.1.3 דלעיל, בנוסח נספח 1.2.
לעניין זה יובהר כי על המציע לצרף, לגבי כל אחת מן העבודות המפורטות בהצהרתו האמורה בנספח 1.2, מסמך או כמה מסמכים שיש בהם כדי להוכיח את אופי העבודה, מועדי ביצועה והיקפה הכספי. מסמכים אפשריים לדוגמא: המלצות מאת המזמין, חשבון סופי מאושר, תעודת השלמה.
4.6. תצהיר חתום, מאומת על-ידי עורך-דין, על עמידתו של הספק בתנאי חוק עסקאות גופים ציבוריים, התשל"ו – 1976, בנוסח נספח 1.3 למסמכי המכרז.
4.7. בוטל.
4.8. ערבות בנקאית מקורית בנוסח נספח 1.4 כמפורט בסעיף 5 להלן.
4.9. כל האישורים הנדרשים לפי חוק עסקאות גופים ציבוריים (אכיפת ניהול חשבונות ותשלום חובות מס), התשל"ו 1976, דהיינו אישור מפקיד שומה, מרו"ח או מיועץ מס, או העתק ממנו המעיד כי הוא מנהל את פנקסי החשבונות והרשומות שעליו לנהלם על פי פקודת מס הכנסה וחוק מס ערך מוסף, התשל"ז 1976 (להלן - חוק מע"מ), או שהוא פטור מלנהלם וכי הוא נוהג לדווח לפקיד השומה על הכנסותיו ולדווח למנהל על עסקאות שמוטל עליהם מס לפי חוק מע"מ.
4.10. אישור בדבר ניכוי מס במקור.
4.11. אישור עדכני משלטונות המס על היותו עוסק מורשה.
4.12. הוגשה הצעה על-ידי תאגיד, יצורף להצעה תדפיס נתונים מעודכן מאת רשם החברות בדבר פרטי הרישום של התאגיד, מנהלי התאגיד והשעבודים הרובצים על נכסיו וכן אישור עורך דין או רואה חשבון של התאגיד באשר לזכויות החתימה בתאגיד וכי החתימות על-גבי מסמכי המכרז וההצעה מחייבים את התאגיד לכל דבר ועניין (בשולי טופס ההצעה והצהרת המציע).

לא צירף המציע להצעתו איזה מהמסמכים האמורים לעיל, רשאי המתנ"ס, מטעם זה בלבד ולפי שיקול דעתו הבלעדי והמוחלט, לפסול את הצעתו של המציע.

למתנ"ס שמורה הזכות, על פי שיקול דעתו הבלעדי, לחקור ולדרוש מהמציע להציג כל מידע ו/או מסמך נוסף שיידרש להוכחת כשירותו, ניסיונו, מומחיותו, יכולת המימון שלו והתאמתו לביצוע השירותים מושא המכרז וכיו"ב (לרבות המלצות). המציע יהיה חייב למסור לוועדה את מלוא המידע/ המסמכים להנחת דעתה. במקרה בו המציע יסרב למסור מסמך הסבר או ניתוח כלשהוא כאמור, רשאית הוועדה להסיק מסקנות לפי ראות עיניה ואף לפסול את ההצעה.

5. ערבות לצורך השתתפות והבטחת הצעת המציע
5.1. המציע חייב לצרף להצעתו ערבות בנקאית חתומה בסכום של 20,000 ₪ (עשרים אלף שקלים חדשים) שתעמוד בתוקפה עד ליום 15.6.2021 בנוסח נספח 1.4 למסמכי המכרז.
5.2. סכום הערבות להצעה יהיה צמוד למדד המחירים לצרכן המתפרסם ע"י הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, כשהמדד הבסיסי יהיה המדד האחרון הידוע ביום הגשת ההצעות למכרז.
5.3. הערבות תהיה אוטונומית, בלתי מותנית וניתנת על פי תנאיה לחילוט על פי פנייה חד-צדדית של מנהל המתנ"ס או מי מטעמו.
5.4. המתנ"ס יהא רשאי לדרוש הארכת תוקף הערבות למשך 90 יום נוספים, בכל פעם, עד שייבחר סופית הזוכה במכרז ועד שהזוכה יחתום על ההסכם, והמציע במכרז מתחייב במקרה של דרישה כאמור להאריך את תוקף הערבות על חשבונו. אי-הארכת הערבות כנדרש תהווה, כשלעצמה, עילה לחילוט הערבות.
5.5. סכום הערבות ישמש פיצויים קבועים ומוסכמים מראש והמתנ"ס יהא רשאי להגיש את הערבות לפירעון כל אימת שהמציע לא ימלא כנדרש את תנאי ההצעה ו/או לא יעמוד בהתחייבויותיו על פי מסמכי המכרז ו/או שהמציע יתנהג שלא בדרך המקובלת ובתום לב בהליכי המכרז. מובהר כי אין בחילוט הערבות כדי למצות את תביעותיו וטענותיו של המתנ"ס, וזאת מבלי לגרוע מזכותו של המתנ"ס על פי הסכם זה ו/או ע"פ כל דין לפיצוי בגין כל נזק ו/או הפסד שיגרמו לו, לרבות תשלום נוסף למציע אחר.
5.6. יסרב המציע לחתום על ההסכם, יהא המתנ"ס רשאי לחלט את הערבות ללא כל תנאי מוקדם. מובהר כי אין בחילוט הערבות כדי למצות את תביעותיו וטענותיו של המתנ"ס, או כדי לפגוע בזכות המתנ"ס לתבוע פיצויים מהמציע, בגין הנזקים הממשיים שיגרמו על ידו, עקב אי קיום ההצעה, בהתאם לזכויותיו ע"פ הסכם זה וע"פ כל דין.

6. התחייבויות ואישורים שיידרשו מהמציע הזוכה

6.1. הצעת המציע תעמוד בתוקף עד תום 90 יום מהמועד האחרון להגשת הצעות למכרז, ובכל התקופה הזו המציע לא יהיה רשאי לחזור בו מהצעתו או לשנותה. מציע שנמסרה לו הודעה על זכייתו (להלן "הזוכה") יחתום לאלתר על חוזה ההתקשרות שבמסמכי המכרז, וכן ימציא למתנ"ס לאלתר את כל המסמכים שעליו להמציא על פי מסמכי המכרז.
6.2. הזוכה במכרז מקבל על אחריותו המלאה לדאוג להשיג על חשבונו את כל הרישיונות והאישורים הנדרשים עפ"י דין, על מנת לקיים את דרישות המכרז.

7. הערכת ההצעות לקביעת זוכה במכרז

7.1. למשתתף אחריות כוללת לשלמות ההצעה. ההצעה המוגשת תהיה שלמה ומוצעת כיחידה אינטגראלית ותפעולית אחת, אשר תבוצע רק על ידי המציע עצמו. מגיש ההצעה יהיה אחראי לכל הפעילויות והתוצרים הנובעים מן ההצעה.
7.2. יובהר כי ההתקשרות האמורה במכרז זה, על מסמכיה, הינה אך ורק בין המציע לבין המתנ"ס. המציע לא יהיה רשאי לבצע את העבודות באמצעות קבלני משנה, אלא באישור המתנ"ס מראש ובכתב. בכל מקרה, כל התקשרות בין המציע לספקי משנה לא תחייב את המתנ"ס ולא תהווה התקשרות בין ספקי המשנה ובין המתנ"ס. הזוכה יישא באחריות מלאה ובלעדית לביצוע האמור במכרז זה.
7.3. אין המתנ"ס מתחייב לקבל את ההצעה הזולה ביותר או כל הצעה שהיא.
7.4. הצעת המציע היא רכוש המתנ"ס אשר רשאי לעשות בה כל שימוש הנראה לו כדי להעריך את ההצעות השונות, וכן כל שימוש בו תחויב המתנ"ס עפ"י כל דין.
7.5. במסגרת שיקוליו לקביעת הזוכה במכרז, יהא המתנ"ס רשאי לשקול כל שיקול שיביא להשגת מירב היתרונות עבור המתנ"ס.
7.6. המתנ"ס רשאי עפ"י שיקול דעתו הבלעדי שלא להתחשב כלל בהצעה שהיא בלתי סבירה וכן לפסול הצעה שעולה על מחיר האומדן. המתנ"ס רשאי לפסול הצעה אף בשל חוסר התייחסות מפורטת לסעיף מסעיפי המכרז או בשל הסתייגות במפורש או במשתמע מסעיף מסעיפי המכרז, או בשל הסתייגויות במענה למכרז אשר אינן מאפשרות להעריכו על בסיס שוויוני ביחס ליתר ההצעות.
7.7. המתנ"ס רשאי לפסול הצעה שלא תוגש בהתאם לנדרש במסמכי המכרז.
7.8. המתנ"ס יודיע לזוכה בכתב על הזכייה במכרז.
7.9. המתנ"ס יתן הודעה למשתתפים במכרז, אשר לא זכו בו, בדבר אי זכייתם במכרז.
8. הבהרות למסמכי המכרז

8.1. כל שאלות מציעים, לרבות התייחסות לסתירות, ספקות ו/או שגיאות ו/או אי התאמות ו/או חוסרים אם ישנן לדעת המציע במסמכי המכרז, תוגשנה בכתב לנציג המתנ"ס שפרטיו מובאים להלן, וזאת עד ליום 25.03.2021, בשעה 12:00.
8.2. לאחר חלוף המועד האמור לעיל, לא תישמע ממציע במכרז כל טענה בדבר סתירה, שגיאה ו/או אי התאמה במסמכי המכרז.
8.3. אין באמור לעיל לחייב את המתנ"ס לענות או להיענות לכל פניה של מציע.
8.4. המתנ"ס ימנע ממתן מענה כאשר לפי שיקול דעתו הבלעדי הפנייה אינה מחייבת מתן הבהרה כלשהיא.
8.5. הנציג מטעם המתנ"ס האחראי בקשר למכרז זה, אליו יש להפנות את כל השאלות והברורים בקשר עם מכרז זה הינו מנהל הפרויקט במתנ"ס מר מוסא אלאעסם, טל': 054-4884140.
8.6. השאלות תועברנה אך ורק בדוא"ל, לכתובת: mosa222.@gmail.com ועל המציע לוודא טלפונית את קבלתן ע"י הנציג. שאלות שלא תוגשנה בצורה זו, לא תיענינה. התשובות לכל השאלות תינתנה בכתב ותפורסמנה באתר האינטרנט של המתנ"ס. מסמכי התשובות יהוו חלק בלתי נפרד מהמכרז, ובעת הגשת ההצעה על כל מציע יהיה לחתום על מסמכי התשובות ולצרפם להצעתו, כחלק בלתי נפרד מההצעה.
8.7. המתנ"ס אינו אחראי לכל פירוש ו/או הסבר שיינתנו בעל פה למשתתפים במכרז ואלו לא יחייבו את המתנ"ס.
8.8. בכל מקרה של סתירה בין האמור במסמכי ההבהרות ובין מסמכי המכרז המקוריים, יגבר האמור במסמכי ההבהרות. במקרה של סתירה בין מסמכי ההבהרות לבין עצמם, יגבר האמור בהבהרה המאוחרת יותר.
8.9. בוטל.
9. הגשת הצעה

9.1. את ההצעות יש להגיש, במעטפה סגורה, באופן ישיר לתיבת המכרזים שבמשרדי המתנ"ס, וזאת עד ליום 25.5.2021 בשעה 12:00. אין לשלוח הצעות בדואר.
9.2. מעטפה אשר לא תימצא בתיבת המכרזים הנמצאת במשרדי המתנ"ס עד למועד הנקוב לא תילקח בחשבון, גם אם נשלחה בכל דרך אחרת לפני המועד הנ"ל.
10. אופן הגשת ההצעה

10.1. המציע ינקוב בהצעתו, שתמולא בטופס ההצעה - נספח א' למסמכי המכרז, את אחוז ההנחה הכולל המוצע על ידו למחיר העבודות האמור בכתב הכמויות, ואת הסכום הכולל של הצעתו לאחר מתן ההנחה. יובהר כי במקרה של סתירה בין אחוזי ההנחה לסכום ההצעה לאחר ההנחה, אחוזי ההנחה יגברו. במידה והמציע מעוניין להציע את מחיר האומדן כפי שהוא (0%) הנחה, יש לציין זאת במפורש. המחיר יצוין כשהוא כולל מע"מ. יובהר כי הצעה בסכום העולה על מחיר האומדן תביא לפסילת המציע.
10.2. המתנ"ס יהיה רשאי, לפי שיקול דעתו הבלעדי, לא לרכוש כלל ו/או לרכוש רק חלק מהפריטים הנכללים בכתב הכמויות.
10.3. יובהר כי כל עבודה נוספת הנדרשת לצורך השלמת העבודות המפורטות בכתב הכמויות אך איננה מפורטת באופן מפורש בכתב הכמויות תהיה כלולה במחיר התמורה ולא ישולם עבור ביצועה תשלום נפרד.
10.4. מובהר, עם זאת, כי כל ההוצאות, בין המיוחדות ובין הרגילות, מכל מין וסוג שהוא, הכרוכות בביצוע העבודות על פי תנאי המכרז ואשר לא מפורט לגביהן מחיר יחידה בכתב הכמויות, תיחשבנה ככלולות במחיר התמורה, והמציע לא יהיה זכאי לכל תוספת תשלום בגינן.
10.5. מבלי לגרוע מן האמור לעיל, כל ההיטלים הממשלתיים ייחשבו ככלולים במחיר התמורה.
10.6. למען הסר ספק, לא תתווסף למחיר התמורה תוספת מכל סוג שהוא, לרבות הפרשי הצמדה למדד והתייקרויות, שאף הם לא יתווספו למחיר התמורה.
10.7. כן יובהר כי ככל שישתנה שיעור המע"מ במהלך ביצוע החוזה, סכומי החוזה יעודכנו בהתאם.
10.8. יובהר כי חריגה מסכום התמורה שהוצעה במסגרת המכרז, מכל סיבה שהיא, תיעשה רק באישורו בכתב של מנהל המתנ"ס.
10.9. מבוטל.
10.10. אסור למציע למחוק, לתקן או לשנות את מסמכי המכרז. ערך המציע שינוי, מכל מין וסוג שהוא, במסמכי המכרז (למעט השלמת הפרטים הנדרשים ממנו בהצעתו) יהיה המתנ"ס רשאי, מטעם זה בלבד, לפסול את ההצעה או, לפי שיקול דעתו הבלעדי, לבקש מהמציע לתקן את הצעתו. בכל מקרה (גם אם המתנ"ס לא העיר לשינויים כאמור) יחייב את הצדדים הנוסח של מסמכי המכרז, אשר הוכן ע"י המתנ"ס וכפי שנמסר למציעים.
10.11. ההצעה תוגש אך ורק על גבי מסמך א' למכרז. על המציע למלא הצעתו כמפורט דלעיל ולחתום במקום המיועד לכך ליד ההצעה. כן נדרש המציע לחתום על ההסכם, ועל כל עמוד בכל אחד ממסמכי המכרז.
10.12. את ההצעה, בצרוף כל מסמכי המכרז הנדרשים חתומים כמפורט במסמכי המכרז, יש להכניס למעטפה סגורה, שאין עליה שום כיתוב למעט המלים הבאות: "מכרז מס' 02/2020 לאספקת והתקנת עמדות סימולטורים לחדר משחקים ביחידה לקידום הנוער בתל שבע", ולשלשל ידנית לתיבת המכרזים שבמשרדי המתנ"ס.
10.13. פתיחת המעטפות תתקיים כ-30 דקות לאחר המועד האחרון להגשת ההצעות. נציגי המציעים רשאים להיות נוכחים בפתיחת המעטפות כאמור. המתנ"ס יהא רשאי לקבוע מועד אחר לפתיחת המעטפות, וככל שיקבע מועד אחר כאמור יודיע על כך לכל המציעים.
10.14. אין לשלוח הצעות בכל דרך אשר איננה מסירה ידנית כאמור דלעיל.
10.15. לא תתקבל ולא תידון הצעה שנתקבלה לאחר המועד כאמור בסעיף זה.
10.16. כל הצעה שתוגש תעמוד בתוקפה על כל פרטיה, מרכיביה, נספחיה וצרופותיה למשך 90 יום מהמועד הקבוע להגשת ההצעות. המתנ"ס יהא רשאי לדרוש מהמציע להאריכה לתקופה נוספת כפי שיורה המתנ"ס ובכלל זה להאריך, על חשבונו, את תוקף הערבות הניתנת ע"י המציע להבטחת קיום הצעתו, והמציע חייב יהיה לעשות כן.
10.17. לא הגיש המציע את הצעתו בהתאם לאמור לעיל, יהיה המתנ"ס, מטעם זה בלבד, רשאי לפסול את ההצעה או, לחלופין ולפי שיקול דעתו הבלעדי, לדרוש כי המציע יתקן, ישלים או יבהיר את הצעתו או, לחלופין, להתעלם מכל הסתייגות, שינוי או תיקון שצירף המציע ולראות את הצעתו כאילו הוגשה ללא הסתייגות כאמור.
10.18. לא תתקבל ולא תידון הצעה המכילה רק חלק מהפריטים המצוינים בכתב הכמויות.
11. שינוי וביטול המכרז

11.1. המתנ"ס רשאי לבטל את המכרז או לצאת במכרז חדש וזאת ע"פ החלטתו, ללא מתן שום הסברים למציעים או לכל גורם אחר, וללא הודעה מוקדמת.
11.2. כמו כן, רשאי המתנ"ס להקטין או להגדיל את היקף המכרז, לפצל אותו או לדחות חלק מביצועו למועד אחר, הכל לפי שיקול דעתו המלא ומבלי שתהיינה למשתתפים במכרז כל טענה או דרישה בשל כך. הגדלה תיעשה בכפוף לאמור בסעיף 10.8 לעיל.
11.3. אם יחליט המתנ"ס לבטל את המכרז, או שלא לבצע את החוזה, או לא לחתום על החוזה, לא תהיה למשתתפים במכרז כל תביעה ו/או דרישה ו/או טענה מכל סוג שהוא כלפי המתנ"ס.
11.4. לא ניתן לבטל חוזה לאחר הזמנת הציוד לארץ.
12. הוצאות

12.1. כל ההוצאות, מכל מין וסוג שהוא, הכרוכות בהכנת ההצעה למכרז ובהשתתפות במכרז, ובכלל זאת כל ההוצאות הכרוכות בהוצאת הערבויות הנדרשות במסמכי המכרז, תחולנה על המציע.
12.2. בשום מקרה המשתתף במכרז לא ידרוש והמתנ"ס לא ייתן כל החזר ו/או פיצוי למשתתף במכרז על הוצאות השתתפותו, בין אם זכה במכרז ובין אם לא.
13. חובת הזוכה ע"פ המכרז

13.1. לאחר קביעת הזוכה במכרז, יודיע על כך המתנ"ס לזוכה.
13.2. הזוכה יידרש לחתום על החוזה המצורף למכרז ולהחזירו למתנ"ס כשהוא חתום תוך 7 ימים מתאריך הודעת המתנ"ס לזוכה בדבר זכייתו במכרז.
13.3. במקרה שבו זוכה נדרש לחתום על ההסכם, ולא החזירו כשהוא חתום, בתוך 7 ימים מיום הדרישה כאמור לעיל, יהא המתנ"ס רשאית, מבלי לתת כל הודעה או התראה, להתקשר בהסכם עם מציע אחר וזאת לפי שיקול דעתו הבלעדי. לזוכה לא תהיה כל טענה ו/או תביעה ו/או זכות לפיצוי עקב התקשרותה של המתנ"ס עם מציע אחר במקומו.
התקשר המתנ"ס עם מציע אחר – יהיה הזוכה חייב לשלם למתנ"ס את ההפרש בין ההצעה שנבחרה על ידי המתנ"ס לבין הצעתו הוא.
אין באמור לעיל כדי לפגוע בכל זכות או סעד שיעמדו לרשות המתנ"ס כנגד הזוכה עקב הפרת ההתחייבויות שנטל על עצמו המציע עם הגשת הצעתו למכרז.
13.4. הזוכה יידרש לבצע את העבודות לשביעות רצון המתנ"ס, הכל כמפורט במסמכי המכרז.
13.5. הזוכה לא יסב ולא יעביר את ההסכם, כולו או מקצתו, או כל טובת הנאה על פיו ו/או התחייבות על פיו לאחר במישרין או בעקיפין. למען הסר ספק, הזוכה לא יורשה להעסיק קבלני משנה לצורך ביצוע העבודות, אלא לאחר קבלת אישור המתנ"ס החתום ע"י מורשי החתימה שלו, מראש ובכתב. מבלי לגרוע מן האמור לעיל, לא יהא בהעסקת קבלני משנה כדי לגרוע מהתחייבויות הזוכה ע"פ מסמכי המכרז, לרבות אחריותו כלפי המתנ"ס, הכל כאמור במסמכי המכרז.
13.6. הזוכה לא יהיה זכאי להמחות את זכותו לקבלת סכום כל שהוא מהמתנ"ס לפי הסכם זה לאחר, אלא אם קיבל מראש ובכתב הסכמה לכך מאת מנהל המתנ"ס. המתנ"ס יהא רשאי לסרב לבקשות הזוכה בעניין זה, לרבות סירוב להמחות סכומים או התניית ההמחאה בתנאים שייראו לו לפי שיקול דעתו הבלעדי, לרבות תנאים בדבר הגדלת ערבות הזוכה או קביעת בטחונות נוספים להבטחת ביצועו של ההסכם.
13.7. יתרת התנאים וההוראות ביחס להתקשרות מפורטים בנוסח ההסכם ובמסמכי המכרז.
14. אישורים ורישיונות

14.1. על המציע לדאוג להשיג על חשבונו ואחריותו את כל האישורים והרישיונות הנדרשים על פי כל דין לביצוע התחייבויותיו האמורות במכרז ובהסכם.



תאריך שם המציע חתימה וחותמת

נספח 1.1
מכרז מס' 02/2020
תיאור כללי של המציע
פרטים ומורשי חתימה.

לכבוד
מתנ"ס תל שבע

א.ג.נ.,

הנדון: מכרז מספר 02/2020 - מידע ארגוני ומורשי חתימה

שם המציע : ____________________ ח.פ, ת.ז: __________________
כתובת : ____________________
טלפון : ____________________ פקס : __________________
שם החותם : ____________________ תפקיד : __________________
חתימה וחותמת: ____________________ תאריך : __________________

אני ___________________ מאשר הפרטים הבאים לגבי הגוף המציע למכרז הנדון:
עו"ד/רו"ח (שם מלא)

1. שם רשמי : ______________
2. סוג התאגדות: ______________
3. תאריך התאגדות : ______________
4. מספר מזהה : ______________
5. שמות המוסמכים לחתום ולהתחייב בשם המציע ומספרי ת.ז. שלהם :

שם מוסמך חתימה תעודת זהות
_____________ _____________
_____________ _____________
_____________ _____________
_____________ _____________

6. ההחלטה בדבר ביצוע העבודות נשוא מכרז זה נתקבלה אצל המציע בהתאם למנגנונים הקבועים במסמכי ההתאגדות שלו.
7. החתימות המופיעות ע"ג מסמכי ההצעה והמכרז מחייבות את התאגיד לכל דבר ועניין.


בכבוד רב,

שם מלא : _________________רו"ח/עו"ד חתימה וחותמת : _____________________

כתובת : _________________ טלפון : _________________





נספח 1.2
מכרז מס' 02/2020

הצהרת המשתתף ואישור רו"ח בנוגע להיקף כספי של עבודות קודמות

הרינו להצהיר כי הננו בעלי ניסיון מוכח בהתקנת עמדות סימולטורים, וכי במהלך 3 השנים האחרונות (2020-2018), ביצענו התקנת 3 עמדות סימולטורים וכן בצענו עבודות של אספקה והתקנת עמדות סימולטורים בהיקף כספי כולל של 300,000 ₪ ומעלה, בשלוש השנים הללו.
להלן פירוט העבודות שבביצוען רכשנו ניסיון כנדרש בתנאי הסף וכמפורט לעיל:

עבודה מס' 1:
תיאור העבודה: _________________________________________________________
מועד ביצוע: ___________________.
ההיקף הכספי של העבודה: _____________ ₪ (כולל מע"מ).
שם מזמינ/ת העבודה: ________________________________________________
איש קשר מטעם מזמינ/ת העבודה: שם___________ תפקיד_____________ טלפון_______
המסמכים המצורפים לשם הוכחת הפרטים האמורים לעיל: 1. ____________________
2. ____________________ 3. ____________________ 4. ____________________
הערות: ______________________________________________________________

עבודה מס' 2:
תיאור העבודה: _________________________________________________________
מועד ביצוע: ___________________.
ההיקף הכספי של העבודה: _____________ ₪ (כולל מע"מ).
שם מזמינ/ת העבודה: ________________________________________________
איש קשר מטעם מזמינ/ת העבודה: שם___________ תפקיד_____________ טלפון_______
המסמכים המצורפים לשם הוכחת הפרטים האמורים לעיל: 1. ____________________
2. ____________________ 3. ____________________ 4. ____________________
הערות: ______________________________________________________________

עבודה מס' 3:
תיאור העבודה: _________________________________________________________
מועד ביצוע: _________________.
ההיקף הכספי של העבודה: _____________ ₪ (כולל מע"מ).
שם מזמינ/ת העבודה: ________________________________________________
איש קשר מטעם מזמינ/ת העבודה: שם___________ תפקיד_____________ טלפון_______
המסמכים המצורפים לשם הוכחת הפרטים האמורים לעיל: 1. ____________________
2. ____________________ 3. ____________________ 4. ____________________
הערות: ______________________________________________________________

[ניתן לצרף דפים נוספים ולהציג עבודות נוספות]

שם המשתתף: ________________ תאריך: ______________

חתימת המשתתף: ____________________


אישור רואה חשבון

לבקשת _______________________ (להלן: "המשתתף") וכרואי החשבון שלו, ביקרנו את הצהרת המשתתף מיום __________ בדבר ניסיון בביצוע עבודות כמדווח לעיל. ההצהרה הינה באחריות הנהלת המשתתף. אחריותנו היא לחוות דעה על הצהרה זו בהתבסס על ביקורתנו.
ערכנו את ביקורתנו בהתאם לתקני ביקורת מקובלים. הביקורת כללה בדיקה של ראיות התומכות בסכומים ובמידע שבהצהרה וזאת במטרה להשיג מידה סבירה של ביטחון שאין בהצהרה הנ"ל הצגה מטעה מהותית. אנו סבורים שביקורתנו מספקת בסיס נאות לחוות דעתנו.

לדעתנו בהתבסס על ביקורתנו הצהרה זו משקפת באופן נאות מכל הבחינות המהותיות את הצהרת המשתתף בדבר ניסיון והיקף כספי של עבודות דומות לעבודות מושא המכרז במהלך 3 השנים האחרונות (2020-2018).
תאריך: __________
_________________
בכבוד רב,
רואי חשבון



נספח 1.3

מתנ"ס תל שבע
מכרז מס' 02/2020
לאספקת והתקנת עמדות סימולטורים לחדר משחקים ביחידה לקידום הנוער בתל שבע

לכבוד:
מתנ"ס תל שבע



תצהיר לפי חוק עסקאות גופים ציבוריים, התשל"ו – 1976

אני הח"מ, ____________ , נושא/ת תעודת זהות מס' ___________ מכתובת _________, לאחר שהוזהרתי כי עלי לומר אמת וכי אהיה צפוי/ה לעונשים הקבועים בחוק אם לא אעשה כן, מצהיר/ה בזאת כדלקמן:
1. הנני עושה תצהיר זה בהתאם לחוק עסקאות גופים ציבוריים, התשל"ו – 1976 (להלן: "חוק עסקאות גופים ציבוריים"), כחלק מהצעה במכרז מס' 02/2020 של מתנ"ס תל שבע. למונחים המפורטים בתצהיר זה תהיה המשמעות הנתונה להם בחוק עסקאות גופים ציבוריים.
2. אני משמש/ת בתפקיד ________________ אצל המציעה ומוסמכ/ת להצהיר מטעמה.
3. עד למועד ההתקשרות המציעה ובעלי זיקה אליה, כהגדרתם בחוק עסקאות גופים ציבוריים, לא הורשעו ביותר משתי עבירות לפי חוק שכר מינימום, התשמ"ז – 1987 (להלן: "חוק שכר מינימום") ו/או לפי חוק עובדים זרים (איסור העסקה שלא כדין והבטחת תנאים הוגנים), התשנ"א – 1991 (להלן: "חוק עובדים זרים").
4. לחילופין, אם המציעה ובעלי זיקה אליי הורשעו ביותר משתי עבירות על חוק שכר מינימום ו/או חוק עובדים זרים - במועד הגשת ההצעה במכרז חלפה שנה אחת לפחות ממועד ההרשעה האחרונה.
5. הנני מצהיר/ה כי זהו שמי, זו חתימתי ותוכן תצהירי אמת.


_____________ ____________________
תאריך חתימת המציע


אישור

אני הח"מ עו"ד________ מאשר/ת בזאת כי ביום ____________________ הופיע/ה בפני במשרדי ברחוב _________________________ מר/גב' ____________ אשר זיהה/זיהתה עצמו/עצמה באמצעות ת.ז. מס'_________, ולאחר שהזהרתיו/יה כי עליו/עליה להצהיר אמת וכי יהיה/תהיה צפוי/ה לעונשים הקבועים בחוק אם לא יעשה/תעשה כן, אישר/ה את נכונות תצהירו/ה דלעיל וחתם/מה עליו בפני.

___________________
חתימה וחותמת עו"ד








נספח 1.4

נוסח ערבות בנקאית להשתתפות במכרז

תאריך __________
לכבוד
המתנ"ס המקומית תל שבע
א.ג.נ.,
הנדון: כתב ערבות מס'__
1. על פי בקשת ____________ (ולהלן "המבקש") אנו ערבים בזה כלפיכם לתשלום כל סכום שהוא עד לסכום כולל של 20,000 (עשרים עשר אלף) שקלים חדשים (להלן: "סכום הערבות") שתדרשו מאת המבקש בקשר למכרז מס' 02/2020 לאספקת והתקנת עמדות סימולטורים לחדר משחקים ביחידה לקידום הנוער בתל שבע
2. סכום הערבות יהיה צמוד למדד המחירים לצרכן כפי שמתפרסם על ידי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה או כל מוסד רשמי אחר שיבוא במקומה (להלן – "המדד") .
3. מדד הבסיס לעניין ערבות זאת הנו המדד הידוע במועד הגשת ההצעות למכרז. המדד החדש לעניין ערבות זו יהא המדד שפורסם לאחרונה קודם לקבלת דרישתכם על פי ערבות זו.
4. לפי דרישתכם הראשונה בכתב, חתומה ע"י מנהל המתנ"ס, אנו נשלם לכם עם החזרת כתב ערבות זה, כל סכום עד לסכום הערבות, בתוספת הפרשי הצמדה וריבית מבלי להטיל עליכם חובה להוכיח את דרישתכם ומבלי שתהיו חייבים לדרוש את התשלום תחילה מאת המבקש.
5. ערבות זו תהיה בתוקף עד ליום 15.6.2021.

6. ערבות זו אינה ניתנת להסבה או להעברה בכל צורה שהיא.



בכבוד רב,

בנק




מתנ"ס תל שבע
מכרז מס' 02/2020
לאספקת והתקנת עמדות סימולטורים לחדר משחקים ביחידה לקידום הנוער בתל שבע

נספח א' – הצעת המציע


אני הח"מ, _______________ מצהיר בזה כי קראתי את כל מסמכי המכרז, לרבות תנאי המכרז, והחוזה המצורף כחלק ממסמכי המכרז, הבנתי אותם באופן מלא, ואני מתחייב כי אם אוכרז כזוכה במכרז, אבצע את מלוא ההתחייבויות הנובעות מהתקשרות עם המתנ"ס, לפי כל תנאי המכרז והחוזה.
בחנתי היטב את המפרט הנכלל בכתב הכמויות (להלן: "המפרט") ואני מצהיר כי יש ביכולתי לבצע את העבודות בהתאם למפרט והחוזה ובמועדים הקבועים במכרז.
ידוע לי היטב כי לעמידה בלוח הזמנים יש חשיבות רבה, וכי כל איחור יגרום לנזקים משמעותיים למתנ"ס.
אני מצהיר כי אם אוכרז כזוכה, אעמוד במועדים הקבועים בלוח הזמנים, לשביעות רצונו של המתנ"ס.

בהסתמך על כל האמור לעיל ולהלן בכל מסמכי המכרז, ובתמורה לקיום מלוא התחייבויותינו ע"פ מסמכי המכרז, להלן ההנחה המוצעת על ידינו למחירים הנקובים בכתב הכמויות המצורף למסמכי המכרז:

סכום העבודות הכולל עומד על סך של 428,992 (ארבע מאות עשרים ושמונה אלף, תשע מאות ותשעים ושניים) שקלים חדשים כולל מע"מ. הצעתנו לאחוזי הנחה על סכום העבודות הכולל עומדת על סך של _____ אחוזי הנחה.
סה"כ הצעתנו לביצוע העבודות לפי מסמכי המכרז, לאחר ההנחה, עומדת על סך ____________ ₪, כולל מע"מ.

ולראיה באנו על החתום לאחר שהבנו את משמעותה המלאה של הצהרתנו זו:


שם המציע: ____________________ מס' זיהוי: _____________
כתובת (כולל מיקוד): _________________ טל: ____________ פקס: _____________
דוא"ל: _______________ איש קשר: _______________ טל' נייד : _____________________
_______________ __________________
תאריך חתימה וחותמת המציע
--------------------------------------------------------------------------------------------------
ימולא במקרה שההצעה מוגשת בידי תאגיד: אני הח"מ ____________, נושא ת.ז מס':_____________ מצהיר בזה כי אני הבעלים/המנהל כללי של חברת _____________ שכתובתה_______________________טלפון ______________ומורשה לחתום בשם החברה הנ"ל.

_______________ __________________
תאריך חתימה


מתנ"ס תל שבע
מכרז מס' 02/2020
לאספקת והתקנת עמדות סימולטורים לחדר משחקים ביחידה לקידום הנוער בתל שבע

נספח ב'
כתב כמויות הכולל מפרט טכני
כתב כמויות להקמת סימולטורים ומשחקים

מוצר כמות מחיר סה"כ
YAW VR: virtual reality motin simulayur
סימולטור תנועה 4 מימדים גירסה פרו כולל אביזרים נלווים וספק כוח (צבע לפי בחירה() 6
קיט סימולטור נהיגה
G920+ logitech driving force+shifter 3
קיט סימולטור טיסה
logitech G X52 Pro מערכת טיסה 3
מסיכה מציאות מדומה
oculos rift S 6
מחשב לסימולטור
intel i732gb240GM2512SSD3070OC8GBKEYMOUSEWIN10750+ANTECCASE 6
כיסר גיימרים לעמדות מחשב
צבע לבחירה 21
מסך 24 למחשבים של הסימולטורים 6
מחשבים לעמדות מחשבים
intel i7 16gb 120GM22tbSSD2060KEYMOUSEWIN10750+ANTECCASE 21
מסך 27 כעור לעמדות
samsung c27fg73fqm 21
סט מקלדת גיימינג, עכבר, אוזניות ופד 21
שולחן מחשב 6 עמדות בהתאמה אישית
עם כספת מובנית למחשבים על פי תכנון מעצבת כולל הכנה לנקודות חשמל ותקשורת מובנה 3
שולחן מחשב 3 עמדות בהתאמה אישית
עם כספת מובנית למחשבים על פי תכנון מעצבת כולל הכנה לנקודות חשמל ותקשורת מובנה 1

סה"כ ללא מע"מ
מעמ 17%
סה"כ כולל מע"מ

ח ו ז ה

שנערך ונחתם ב_________ ביום ____________

ב י ן : מתנ"ס תל שבע
______________________
(להלן: "המתנ"ס") מצד אחד;

ל ב י ן: __________________________ח.פ./ע.מ. _________________

שכתובתו לצורך הסכם זה הינה ___________________________
(להלן: "הספק") מצד שני;


הואיל: והמתנ"ס ערכה מכרז מס' 02/2020 לאספקת והתקנת עמדות סימולטורים לחדר משחקים ביחידה לקידום הנוער בתל שבע, וזאת בהתאם לאמור במסמכי המכרז, המהווים חלק בלתי נפרד מחוזה זה, (להלן: "המכרז");

והואיל: והספק הגיש הצעה למכרז, והצעתו זכתה במכרז;


לפיכך, הוצהר, הוסכם והותנה בין הצדדים כדלקמן:
כללי
1. המבוא לחוזה זה מהווה חלק בלתי נפרד ממנו.
2. הספק מצהיר כי קיבל מהמתנ"ס את כל המידע הדרוש לו לצורך ההתקשרות על פי הסכם זה, וכי חתימתו על הסכם זה נעשית לאחר עיון ובדיקת כל הנתונים הדרושים לו, והוא מוותר על כל טענה בקשר לאי ידיעת עובדות כלשהן.
3. מוסכם בזאת, כי חתימת הספק על הסכם זה נותנת תוקף לכל יתר מסמכי המכרז, לרבות הצהרות המציע וטופס ההצעה, וכולם ייחשבו כחלק בלתי נפרד מהסכם זה והוראותיהם יחייבו את הספק.
4. מהות ההסכם
4.1 הסכם זה הינו לאספקת והתקנת עמדות סימולטורים לחדר משחקים ביחידה לקידום הנוער בתל שבע (להלן: "העבודות"), בהתאם למפורט במסמכי המכרז, וכן למתן אחריות בהתאם להוראות הסכם זה.
4.2 הספק מתחייב לספק את הפריטים המצוינים במפרט הטכני וכתב הכמויות (להלן: "הציוד") במועד ובהתאם להוראות המכרז, בהתאם למפרט הטכני ובהתאם להוראות הסכם זה.
4.3 הספק מתחייב להעניק למתנ"ס אחריות על הציוד ורכיביו בהתאם להוראות הסכם זה.
5. אספקה והתקנה
5.1 הספק מתחייב לבצע את העבודות (אספקה+התקנה) עבור המתנ"ס, על כל מרכיביה, בתוך 120 ימים קלנדאריים מיום החתימה על הסכם זה (להלן: "מועד השלמת העבודות").
5.2 נוכח הספק לדעת כי אין בידו לעמוד בהתחייבותו כאמור בסעיף 5.1 לעיל, עליו להודיע על כך למתנ"ס ללא דיחוי. הודיע הספק כאמור, רשאי המתנ"ס לפי שיקול דעתו לקבוע מועד חדש להשלמת העבודות או לבטל את ההסכם.
5.3 ככל שנגרם עיכוב בביצוע העבודות (עיכוב של מעל 3 ימים ממועד השלמת העבודות או ממועד השלמת העבודות החדש, ככל שיקבע בהתאם לסעיף 5.2 לעיל), ישלם הספק פיצוי בסך של 500 ₪ עבור כל יום פיגור. סכום הפיצוי האמור יוצמד למדד המחירים לצרכן מיום העיכוב ועד ליום תשלום הסכום האמור בפועל.
5.4 הספק ידאג לקיבוע בטיחותי אל הקירות של פריטי ציוד שיש סכנה לנפילתם, ככל שיש כאלה, בהתאם להוראות המתנ"ס.
5.5 יודגש כי המתנ"ס יהיה רשאי, לפי שיקול דעתו הבלעדי, להגדיל את מספר היחידות שתסופקנה מכל אחד מפריטי הציוד המפורטים בהצעת המחיר /כתב הכמויות. לא תהיה לספק כל טענה או דרישה בקשר להגדלה או הקטנה של החוזה כאמור, ולא יהא בהגדלה או הקטנה כאמור כדי לשנות את המחיר שישולם לספק עבור כל פריט ציוד בהתאם להצעתו ולשיעור ההנחה הכללי שהציע. לא ניתן את כמות ההזמנה לאחר חתימת החוזה.
5.6 המתנ"ס יהיה רשאי להזמין מן הספק אף פריטי ציוד שלא נכללו במסמכי המכרז, בכפוף למגבלת היקף הגדלת החוזה האמורה בסעיף הקודם. במקרה של הזמנת פריט ציוד כאמור, מחירו ייקבע ככל האפשר לפי מחירם של פריטים ו/או חומרים דומים כפי שהם עולים מהצעת המחיר של הספק.
5.7 הקטנה או הגדלה של היקף החוזה וכן הזמנת פרטים נוספים שלא נכללו במסמכי המכרז וכן כל הוראה שעשויה להביא לחריגה מסכום התמורה שהוצע ע"י הספק במסגרת המכרז לפריטים שלגביהם הוכרז כזוכה ייעשו אך ורק בחתימתו של מנהל המתנ"ס בכתב.
6. אחריות לציוד ולרכיביו
6.1 הספק יעניק למתנ"ס אחריות על הציוד ורכיביו, כמפורט להלן:
6.1.1 האחריות לא תפחת מ-12 חודשים לכל פריטי הציוד, ממועד סיום העבודות.
6.1.2 האחריות תכלול תיקון ו/או החלפה של פריטי ציוד בכל מקרה של קלקול הנובע משימוש בציוד ו/או מליקוי בציוד.
6.1.3 לצורך הפעלת האחריות ידאג הספק להעביר את הציוד לתחנת שירות, בהתאם לבחירתו.
6.1.4 מתן האחריות ייעשה על חשבון הספק, ללא כל תשלום נוסף מאת המתנ"ס.
6.1.5 ככל שלאיזה מפרטי הציוד קיימת אחריות מצד היצרן/ היבואן העולה על תקופת האחריות המצוינת במסמכי המכרז, אף ככל שמדובר באחריות הניתנת לצרכנים פרטיים, הרי שתקופת האחריות הניתנת ע"י היצרן/ היבואן היא זו שתחייב את הספק, וזאת מבלי לגרוע משאר חובותיו לפי הסכם זה.
7. התמורה והשירותים הכלולים
7.1 מוסכם כי תמורת מילוי מדויק וקפדני של כל הוראות חוזה זה והדרישות המפורטות במסמכי המכרז ובפרט דרישות המפרט הטכני שנכלל בכתב הכמויות, ע"י הספק, מתחייבת המתנ"ס לשלם לספק בגין העבודות את הסך של ___________ ₪ ( במילים: _________________ ₪), כמצוין בהצעת הספק.
7.2 סכום התמורה ישולם ע"י המתנ"ס לספק בתנאי שוטף+ 45 ימים ממועד אספקת והתקנת הציוד לשביעות רצון המתנ"ס.
7.3 סך של 5% מסכום התמורה יישאר בידי המתנ"ס כעיכבון, על מנת להבטיח את קיומה של האחריות בתקופת האחריות כמפורט לעיל (24 חודשים). הספק יהיה רשאי להעמיד לרשות המתנ"ס ערבות בנקאית אוטונומית לתקופת האחריות במקום דמי העיכבון, בנוסח נספח 1.5 להלן.
7.4 מבוטל.
7.5 עם תום תקופת האחריות, ובכפוף לקיום מלוא התחייבויותיו של הספק לפי הסכם זה, ישולמו לספק יתרת 5 האחוזים מסכום התמורה או שתושב לו הערבות הבנקאית שהועמדה חלף העיכבון. ככל שלא תקוימנה מלוא ההתחייבויות כאמור, יהא המתנ"ס רשאי לחלט את סכום העיכבון/הערבות, כולו או חלקו, כפיצוי מוסכם מראש בגין הפרת ההסכם. זאת מבלי לגרוע מזכותו של המתנ"ס להיפרע מן הספק בגין כל נזק שייגרם לו.
8. מוסכם ומוצהר בזה כי הספק הינו ספק עצמאי וכי בין המתנ"ס לספק לא ייווצרו כל יחסי עובד ומעסיק עפ"י חוזה זה, ואין למתנ"ס כל אחריות או חובות שהם כלפי הספק, מועסקיו, ומורשיו. הספק ישפה את המתנ"ס בגין כל הוצאה שנגרמה בשל תביעה שלו או של מי מעובדיו (אשר ישמשו כן במועד הגשת התביעה או טרם לכך) שעניינם יחסי עובד מעסיק, זאת מבלי שתעמוד לו כל טענה בעניין.
9. התחייבויות והצהרות הספק
9.1 הספק מצהיר, כי הוא קרא את כל תנאי ההסכם, המכרז, כתב הכמויות והמפרט הטכני ודרישותיו וכי הוא הבין אותם והוא מתחייב לספק את הציוד על כל חלקיו ולהתקינו בהתאם לכל תנאיו ודרישותיו של המכרז, של המפרט ושל ההצעה, בדייקנות, ביעילות, במומחיות ובמיומנות לשביעות רצון המתנ"ס, ובמועדים הקבועים במסמכי המכרז ובהסכם זה, והכול בכפוף להוראות הסכם זה.
9.2 הספק מצהיר כי כל הפרטים שמסר למתנ"ס בהצעתו ובכללם פרטים על ניסיונו, הציוד שברשותו ויכולתו לספק את הציוד ואת יתר השירותים, הינם מלאים ונכונים.
9.3 הספק מתחייב לשתף פעולה עם כל גורם אחר הקשור עם המתנ"ס או כל גורם אחר מטעמו השותף לביצוע האספקה, לפי הוראת המתנ"ס.
9.4 מובהר כי ההתקשרות עם הספק היא של המתנ"ס בלבד ואין בה או באמור בהסכם זה כדי ליצור כל קשר חוזי או התחייבות כלשהי בין הספק לבין כל גורם אחר שאיננו המתנ"ס.
10. העברת זכויות על פי ההסכם
10.1 הספק לא ימסור לאחר כל חלק מחוזה זה, וכן לא ייתן המחאת זכות בקשר עם חוזה זה, אלא אם כן ניתנה לכך הסכמת המתנ"ס מראש ובכתב. ניתנה הסכמה כאמור, לא יהיה בכך כדי לשחרר את הספק מאחריות ומהתחייבויות או מחובה כלשהי על פי כל דין ולפי הסכם זה.
10.2 הספק איננו רשאי להעביר ו/או להסב ו/או להעניק את זכויותיו וחובותיו על פי הסכם זה, כולן או מקצתן, לאחר, או לשתף אחר בביצוע האספקה, אלא אם כן ניתנה לכך הסכמת המתנ"ס מראש ובכתב. ניתנה הסכמה כאמור, לא יהיה בכך כדי לשחרר את הספק מהתחייבות ואחריות או חובה כלשהי על פי כל דין ולפי הסכם זה.
11. תרופות
11.1 לא עמד הספק בהתחייבויותיו על פי הסכם זה מכל סיבה שהיא, ולא תיקן את ההפרה תוך 7 ימים מקבלת התראה בכתב מאת המתנ"ס, רשאי המתנ"ס, לפי שיקול דעתו להפסיק את ההתקשרות, ללא כל התראה נוספת, או לבטל את ההסכם, וזאת מבלי לגרוע מזכות המתנ"ס לשיפוי על פי כל דין.
11.2 אין באמור בסעיף זה כדי לגרוע מזכות המתנ"ס לכל סעד אחר על פי הסכם זה או על פי כל דין בגין ההפרה.
12. פיצויים מוסכמים
12.1 סופק הציוד ו/או אחד ממרכיביו שלא בהתאם לדרישות המכרז או שנתגלה בהם פגם, ולא תיקן הספק את הטעון תיקון בכדי שהציוד ו/או אחד מרכיביו יעמדו בכל דרישות המכרז וההסכם ויסופקו למתנ"ס במועד שנקבע, ישלם הספק פיצוי בסך של 500 ₪ עבור כל יום איחור. סכום הפיצוי האמור יוצמד למדד המחירים לצרכן מיום העיכוב ועד ליום תשלום הסכום האמור בפועל.
12.2 למען הסר ספק, מצהיר הספק שהוא מודע לחשיבות העמידה בלוח הזמנים שנקבע, ושכל איחור במועדים יגרום למתנ"ס נזקים שיחייבו את הספק בפיצויים המוסכמים הקבועים לעיל, מבלי לגרוע מיתר הסעדים המוקנים למתנ"ס על פי הסכם זה או על פי כל דין.
12.3 הפיצויים המוסכמים על פי סעיף זה הינם פיצויים מוסכמים בגין הפרת התחייבויות הספק המפורטות בהסכם זה וגבייתם תעשה בלא צורך בהוכחת נזק, לרבות מתוך סכום העיכבון/הערבות כאמור לעיל.
12.4 אין בהסכמה על פיצויים בסעיף זה כדי להשפיע על זכות המתנ"ס לכל תרופה אחרת בגין הפרת ההסכם, לרבות פיצויים בגין נזק, ובכלל זה נזקים בפועל שמעבר לפיצויים המוסכמים, אף אם נגבו בדרך של קיזוז או חילוט העיכבון/הערבות.
13. קיזוז
13.1 מבלי לגרוע מזכויות המתנ"ס לכל סעד אחר על פי הסכם זה או על פי כל דין, רשאי המתנ"ס לקזז ו/או לעכב אצלו תשלומים אשר יגיעו לספק או כל סכום מהם כנגד סכומים אשר יגיעו למתנ"ס מאת הספק.
13.2 מבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, בכל מקרה של גרימת נזק למתנ"ס על ידי הספק, בין במישרין ובין בעקיפין, תהיה למתנ"ס זכות לעכב ו/או לקזז מתוך הכספים שיגיעו לספק את כל הסכומים שהמתנ"ס עלול לשאת בהם במקרה כזה, לפי שיקול דעתו של המתנ"ס.
13.3 המתנ"ס רשאי לנכות כל סכום, או חלק ממנו, הרשום בחשבוניות שהספק הגיש, אם המחיר אינו לפי תנאי הסכם זה.
14. אחריות הספק לנזקים
14.1 הספק יהיה האחראי הבלעדי והיחידי לכל נזק ו/או אובדן שייגרם כתוצאה מההתקשרות מושא חוזה זה, למתנ"ס ו/או לרכוש ו/או לצד ג' כלשהו לרבות נזק ואובדן שייגרם בידי עובדים ו/או כל מי שבא מכוחו או מטעמו של ספק.
14.2 הספק ישלם למתנ"ס או לצד שלישי, דמי נזק ו/או פיצוי מלא על כל נזק ו/או אבדן, כאמור לעיל, כתוצאה מביצוע הסכם זה וכל הקשור בו.
14.3 המתנ"ס, עובדיו והבאים מכוחו לא יישאו בכל תשלום, הוצאה, אובדן, או נזק מכל סוג שייגרם לספק ו/או לעובדיו ו/או לכל מי שבא מכוחו עקב קיום חוזה זה.
14.4 במידה שתיגרמנה למתנ"ס הוצאות כלשהן הנובעות ממעשי הספק, עובדיו שליחיו או מי שבא מכוחו או מטעמו או ממחדל כאמור, מתחייב הספק לשפות את המתנ"ס בעבור כל תביעה או הוצאה שנגרמה לו כאמור. אלא אם כן נגרמו עקב מעשה רשלני של המתנ"ס או אחר הפועל מטעמו.
14.5 הספק מתחייב בזאת לשאת באחריות ובחבות בלעדית, וכן בנטילת ייצוג משפטי כלפי מי מעובדיו, ו/או הפועלים בשמו, או מטעמו או לכל צד שלישי (להלן:
"הניזוק") לכל פגיעה ו/או נזק גוף שנעשו תוך כדי ביצוע הסכם זה, אף אם תהיה להם עילת תביעה נגד המתנ"ס.
14.6 הספק מתחייב בזאת לשאת באחריות ובחבות מלאה ובלעדית וכן בנטילת ייצוג משפטי כלפי הניזוק והמוסד לביטוח לאומי, באם הפגיעה בו הוכרה כתאונת עבודה על ידי המוסד לביטוח לאומי.
14.7 מבלי לגרוע משאר הוראות סעיף זה, טרם ביצוע אספקת והתקנת הציוד יעביר הספק למתנ"ס העתק מפוליסת ביטוח ו/או אישור ביטוחים שיש בו כדי לכסות, לשביעות רצונו של המתנ"ס, כל נזק שייגרם למתנ"ס ו/או לספק ו/או למי מעובדי הספק ו/או לצדדים שלישיים עקב או תוך כדי ביצוע אספקת הציוד ו/או עבודות התקנתו.

15. כתובות הצדדים הן כאמור בכותרת חוזה זה. כל הודעה שצד אחד צריך לתת לצד השני לפי חוזה זה, או על פי כל דין תינתן או תימסר במשרדו של הצד השני. הודעה שנמסרה בפקס תחשב כהודעה שניתנה כדין במועד קליטתה ע"י הצד המקבל, אם הצד המשדר ימציא אישור המקובל למקרים כאלו, המעיד על קבלת ההודעה ע"י הצד המקבל, לרבות תרשומת שיחה עם אדם בצד המקבל שאישר את קבלת ההודעה.
16. מוסכם בזה כי סמכות השיפוט בכל מחלוקת נשוא הסכם זה תהיה נתונה באופן בלעדי לבתי המשפט המוסמכים עניינית בעיר באר שבע.
17. הוראות סעיפים 4, 5, 6, 9, 10, ו – 14 להסכם הינם תנאים עיקריים בו והפרתן תחשב כהפרה יסודית של ההסכם.


ולראיה באו הצדדים על החתום:




________________________ __________________
המתנ"ס הספק




























נספח להסכם:









נספח 1.5 – נוסח ערבות ביצוע



נספח 1.5 – נוסח ערבות ביצוע


תאריך __________
לכבוד
מתנ"ס תל שבע


א.ג.נ.,


הנדון: כתב ערבות מס'________

על פי בקשת ____________ (להלן "המבקש") אנו ערבים בזה כלפיכם לתשלום כל סכום שהוא עד לסכום כולל של __________ (___________) שקלים חדשים (להלן "סכום הערבות") שתדרשו להבטחת מילוי התחייבויות המבקש בקשר עם חוזה / מכרז מס' 02/2020 לאספקת והתקנת עמדות סימולטורים לחדר משחקים ביחידה לקידום הנוער בתל שבע
סכום הערבות יהיה צמוד למדד המחירים לצרכן כפי שמתפרסם על ידי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה או כל מוסד רשמי אחר שיבוא במקומה (להלן – "המדד") .

המדד הבסיסי לעניין ערבות זו הינו המדד הידוע במועד החתימה על החוזה.

המדד החדש לעניין ערבות זו יהא המדד שפורסם לאחרונה קודם לקבלת דרישתכם על פי ערבות זו.

לפי דרישתכם הראשונה , אנו נשלם לכם חלף החזרת כתב הערבות זה , כל סכום עד לסכום הערבות בתוספת הפרשי הצמדה, מבלי להטיל עליכם חובה להוכיח את דרישתכם ובלי שתהיו חייבים לדרוש את התשלום תחילה מאת המבקש.

ערבות זו תהיה בתוקף עד ליום ________לחודש ________שנת __________

ולאחר תאריך זה תהיה בטלה ומבוטלת.

ערבות זו אינה ניתנת להסבה או להעברה בכל צורה שהיא.



בכבוד רב,
בנק